V případě výskytu závady na zboží nás neprodleně kontaktujte - buď telefonicky +420 549 212 092 nebo emailem info@cvicebni-pomucky.cz
My Vám obratem na email pošleme postup pro vyřízení reklamace a reklamační protokol. Tento je dobré si doma vytisknout a vyplnit. Usnadní to vyřízení Vaší reklamace. Pokud ale nemáte možnost si reklamační protokol vytisknout, nevadí, stačí na kousek papíru napsat:
ZBOŽÍ MŮŽETE REKLAMOVAT DVĚMA ZPŮSOBY
1) osobně na našem výdejním místě - Kolaříkova 1, Brno Řečkovice
2) zasláním na reklamační oddělení - Tivali, s.r.o., Kolaříkova 1, Brno 621 00
Informujte nás prosím o reklamaci předem na info@cvicebni-pomucky.cz - abychom mohli společně dohodnout, která z uvedených variant je pro ten který druh zboží lepší.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Ze zákona má spotřebitel právo na vyřízení reklamace do 30ti dnů. Vždy se snažíme tuto lhůtu pokud možno zkrátit. Ne vždy je to ale možné. Na stav vyřízení Vaší reklamace se můžete informovat na info@cvicebni-pomucky.cz
VRÁCENÍ PENĚZ ZA REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ
V případě, kdy je reklamace vyřízena vrácením peněz za zboží, budou Vám tyto vráceny buď na bankovní účet, který si zvolíte nebo vyplaceny v hotovosti na našem výdejním místě. Vracení peněz poštovní poukázkou na adresu není možné.
Proplácení nákladů na dopravu reklamovaného zboží na reklamační oddělení - v případě, že je reklamace oprávněná, má zákazník nárok na proplacení nezbytných nákladů na dopravu reklamovaného zboží k prodejci. V takovém případě si zákazník požádá o vrácení vynaložených nákladů na info@cvicebni-pomucky.cz, doloží doklad o vynaložených nákladech - např. podací lístek. Zákazník má právo na náhradu nejnižších nutně vynaložených nákladů.
Více informací najdete v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH nebo nás kontaktujte.