Pedalo REHA-BAR S - 8 koleček s madly

Ostatní výrobci

Točny, desky, pedala

Dostupnost: Termín dodání ZDE

12 184 Kč s DPH

Pedalo Reha-Bar S je doporučeno využívat v terapii, po zranění vazů  v oblasti chodidel a nohou, po operaci kyčlí apod. Pedalo Reha-Bar S velmi šetrně mobilizuje klouby a zároveň posiluje svalstvo nohou. Dále je určeno k ošetření poruch rovnováhy pro pacienty po mrtvici.

Více informací

553225

Pedalo Reha-Bar S - 8 koleček s madly

Pedalo Reha-Bar S je přizpůsobeno svojí výbavou nárokům pro terapii. Jednotlivě přišroubovaná kolečka a nápravy umožňují individuální montáž a přizpůsobení speciálně na potřeby cvičení. Vzdálenost držadel mezi kolečky garantuje širší a jistější postoj na 100cm dlouhém dřevěném nášlapu a nabízí mezi přišroubovanými výškově stavitelnými podpěrami dostatečný prostor pro pohyb. Doporučené zejména při využití v terapii, po zranění vazů  v oblasti chodidel a nohou, po operaci kyčlí atd. Pedalo Reha-Bar S velmi šetrně mobilizuje klouby a zároveň posiluje svalstvo nohou. Dále je určeno k ošetření poruch rovnováhy pro pacienty po mrtvici.

Pedalo REHA - BAR S má bílá kolečka a hodí se proto pro použití v interiéru, aniž by dělalo šmouhy na podlaze.

Tento typ Pedala je velmi stabilní a má nosnost do 280kg

Držadla s madly  jsou prostřednictvým rychloupínače plynule výškově nastavitelné nastavitelné od 60 - 100cm. Pedalo Reha Bar S umožňuje jistější postoj cvičících díky větší nášlapné ploše 100x14 cm. Tato nášlapná plocha je vyrobena z březového multiplexu.

 

Hmotnost: 21,8kg

Rozměry: 104x45x75-115cm (d,š,v)

Velké písmeno S v názvu výrobku znamená, že jednotlivá kolečka jsou přišroubovaná k osičkám Pedala, což umožňuje zákazníkům v případě potřeby jednoduchou výměnu pedalových součástí a tím Pedalo přizpůsobit svým potřebám.

Pro používání tohoto výrobku se předpokládá určitá schopnost motorických dovedností a obezřetností. V opačném případě používejte tento výrobek pouze s pomocí nebo s ochrannou výbavou.

 

DALŠÍ TYPY BALANČNÍHO ŠLAPADLA PEDALO, KTERÉ MÁME V NABÍDCE:

 

 

Co o Pedalu napsala Metodická komise ČTS:

Pedalo je tréninkový a diagnostický prostředek pro rozvoj koordinace a rovnováhy – je to vlastně vozíček o šesti kolech, která jsou spojena pomocí dvou nášlapných plošin(viz obrázek). Dovolujeme si učitelům, trenérům, rodičům i sportovcům nabídnout některá cvičení pro využití pedala ve škole, v tréninku i v rodině.

Pedalo lze použít jako výborný tréninkový prostředek pro rozvoj koordinace a rovnováhy. Jeho užití oživuje a zpestřuje trénink, zábavnou formou je možno dosáhnout požadovaného účinku – tedy rozvoje celkové koordinace pohybu a rozvoje dynamické rovnováhy, jejichž význam pro řadu sportů je nepochybný.

Cvičení s pedalem je vhodné zařazovat do úvodní části tréninku. Doba cvičení na pedalu by neměla přesáhnout 20 minut. Užití pedala je rovněž dobrým testem tzv. docility (motorické neboli pohybové učenlivosti) u osob, které se s ním seznamují poprvé. Někdo se správný způsob pohybu naučí po třech pokusech, někdo s tím má problémy delší dobu – je to signál o úrovni pohybové (motorické) učenlivosti. Po opakovaném provádění dochází ke stabilizaci výkonnosti. Pedalo je výborný tréninkový prostředek a cvičení na něm děti baví. Při užití pedala v tréninku je třeba dodržovat dále uvedené zásady bezpečnosti.

Zásady bezpečnosti


Pedalo užívejte pokud možno v tělocvičně či v hale na rovném povrchu (linoleum, koberec, guma – ne na venkovních površích)
První pokusy je vhodné provádět s dopomocí trenéra (držení za ruku)
Nejdříve se zaměřte na nácvik správné techniky jízdy na pedalu: pokrčená kolena, snížené těžiště těla, mírný předklon, udržování rovnováhy za pomocí rukou
Je vhodné začínat nejdříve pomalou jízdou vpřed po kratší dobu
Doporučuje se postupovat od jednodušších cviků ke složitějším
Cviky je nutno provádět ve sportovní obuvi – nikdy naboso

Při zablokování pedala nepoužít násilného narovnání (nebezpečí poškození)

PŘEHLED CVIČENÍ NA PEDALU

Cvičení jednotlivců:


1. Jízda vpřed

  • s dopomocí trenéra
  • s tyčemi jako oporou na stanovenou vzdálenost
  • na vzdálenost na čas


2. Jízda vzad

  • s dopomocí trenéra
  • s tyčemi jako oporou
  • na stanovenou vzdálenost
  • na vzdálenost na čas


Modifikace při jízdě vpřed a vzad (ztížení)

  • ruce v bok
  • ruce spojené za zády
  • ruce v týl
  • zavázané oči (s doprovodem trenéra)


3. Cvičení s míčem (na volejbal, tenis či gumový)

  • jízda vpřed i vzad s míčem v rukou
  • za jízdy odhazovat míč trčením trenérovi
  • za jízdy hod míčem přes hlavu vpřed a vzad
  • za jízdy hod míčem jednoruč (levá, pravá)
  • za jízdy driblování míčem o zem
  • za jízdy házení a chytání míčem (levá, pravá)
  • za jízdy žonglování tenisovými míčky (2 popřípadě 3)


4. Jízda s tenisovou raketou vpřed a vzad za jízdy odrážení míče forhendem

  • za jízdy odrážení míče backhandem
  • za jízdy střídání forhendu a backhandu
  • za jízdy odehrání forhendu či backhandu na trenéra (nejde techniku)
  • trenér nahraje míč, hráč jej odehrává forhendem či backhandem ( výměny)


II. Cvičení dvojic


1. Jízda vpřed ve dvojici

  • hráči se při jízdě drží za ruce (dbát na bezpečnost)


2. Jízda vzad ve dvojici

  • hráči se při jízdě drží za ruce (dbát na bezpečnost)


Modifikace pro jízdu vpřed i vzad: jedna ruka v bok

3. Cvičení ve dvojici s míčem

  • dvojice stojí na pedalech proti sobě (3 až 4 metry) a hází si míčem
  • hráči se pomalu přibližují a házejí míčem za jízdy
  • hráči se pomalu vzdalují a házejí míčem za jízdy
  • jeden hráč jede vpřed, druhý vzadu a házejí míčem za jízdy
  • hráči provádějí hody trčením, přes hlavu, jednoruč (levá, pravá)
  • hráči střídavě driblují a odhazují míč protihráči
  • hráči házejí se dvěma míči; každý má jeden a házejí oba současně


4. Cvičení s tenisovou raketou ve dvojicích

 

  • hráči stojí na pedalech proti (3 až 4 metry) a odehrávají míč forhendem či backhandem a střídavě
  • hráči se na pedalech plynule přibližují a vzdalují a současně odehrávají míč forhendem či backhandem a střídavě
  • jeden hráč jede vpřed, druhý vzad (snaží se udržovat stejnou vzdálenost) a současně odehrávají míč forhendem či backhandem a střídavě


Další možná cvičení závisí na improvizaci a fantazii trenéra – při zachování zásad bezpečnosti.

Autor: Dr.RNDr. J.Zháněl, Českobratrského 35, 79601 Prostějov

Produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Napsat recenzi

Jsme slušná firma

Skladem = skladem

Když máme u produktu uvedenou dostupnost Skladem, máte jistotu, že zboží je přímo u ná na skladě a může být obratem připraveno k vyzvednutí či odeslání. Nemateme zákazníka žádným Skladem u dodavatele apod.

Máme málo reklamací

Snažíme se nabízet pouze kvalitní zboží. Proto se těšíme velmi malé míře reklamací. Když se ukáže některý produkt jako problematický, vyřadíme jej z nabídky. Nechceme, aby naši zákazníci byli zklamaní.

99.8% reklamací uznáno

Spokojený zákazník není pro nás fráze, ale denní praxe. Když se nějaká reklamace přece jen vyskytne, vrátíme peníze nebo vyměníme zboží vždy. Kromě ojedinělých případů, kdy se nepoctivý zákazník rozhodne lhát a podvádět. Takové hry my hrát nebudeme.

Svou chybu přiznáme

Naši zaměstnanci se snaží plnit Vaše přání a vyřizovat objednávky rychle a pečlivě. Jsou to však jen lidé. Může se jim proto stát, že udělají chybu. Když se to stane, přiznáme to. Omluvíme se a pokusíme se ji co nejlépe napravit. Upřímného chování si ceníme i na druhých.

Zpětná vazba vítána

Pokud se Vám něco nezdá, nebo máte problém s objednávkou, ozvěte se nám na tel: +420 549 212 092 nebo napište na info@cvicebni-pomucky.cz. Dejte nám šanci situaci vysvětlit nebo vyřešit.

Jste s námi spokojení? Napište nám kladné hodnocení či pochvalu. Ta nás vždy potěší.

Děkujeme, jsme rádi, že díky Vám, můžeme dělat práci, která nás baví.

30 dalších produktů ve stejné kategorii: